در عملیات ماموران انتظامی شهرستان ساوه ۱۱ دستگاه تولید ارز دیجیتال(ماینر) قاچاق از دو خانه باغ در يكي از روستاهای اطراف این شهرستان كشف شد. 
کد خبر: ۱۰۱۷۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶ 19 December 2021

 


به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ"علی اکبر عیسی آبادی"افزود: مأموران کلانتری ۱۲ امام خمینی (ره) شهرستان ساوه، پس از انجام اقدامات فراگیر پلیسی و اطلاع از وجود تعدادی دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق در دو خانه باغ در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان، بررسی موضوع را آغاز كردند.
وي یادآورشد: پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، ماموران انتظامي به این دو خانه باغ مورد نظر اعزام و در بازرسی از اين محله ها موفق به کشف ۱۱ دستگاه ماینر قاچاق شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه افزود: ارزش تقریبی دستگاه های قاچاق کشف شده از سوی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، ۲ میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال برآورد شده است.
سرهنگ عیسی آبادی با تأکید بر مقابله قاطع پلیس با فعاليت ماینرهای غیرمجاز و قاچاق به دلیل اثرات مخرب آن در حوزه های انرژی، اقتصاد و امنیت اظهار داشت: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار